Jumaat, 24 Oktober 2008

seRiBu SaTu CeriTa

HarI RaYa AidIlFiTrie
aku di pagie Raye


Raye tahun nie , tak ramai member aku yang balik....so secara rasminya tahun nie agak bosan tapi aku berjalan jauh gak . Itu pun sebab anto sepupu aku bertunang kat Kuantan . Nasib baik adik aku dan member aku yang beso iaitu Brader Yo ada. Kalau tak....tak tahu la aku....raye depan tv gamaknye....antara aktiviti raye arie tu adelah......



Brader Yo TeNgaH PilIh LaGu



AdIk AkU TenGaH NyaNYi



AkU MenYUmBangKan Lagu YanG SuMbanG

Walaubagaimanapun, yang paling penting bagi aku di arie raye inie adelah aku dapat meminta maaf kat kedua ibu bapa aku ....he3..banyak dosa aku kat orang yang membesarkan aku hingga menjadi orang yang berguna nie ... tapi ape kan daye...orang pergi beraye...aku g karaoke ...bosan siot..kalau duk umah..semestinye kene layan budak datang umah..aduh...





Tiada ulasan: