Sabtu, 13 Ogos 2011

BULAN RAMADHAN



Selamat Menyambut Bulan Ramadhan aku ucapkan kepada yang mengenali aku....sesekali teringkat plak masa2 berpuasa di kampung......best tul....ha3....bkn ape....ade je aktiviti nak buat...tapi sekarang...emmm...g bazar sorang , bukak pose sorang , sahur pun sorang...biase la orang bujang.....
Setiap kali bulan pose je , aku teringat peristiwa kene kejar ngan org kampung sebab main meriam buluh....hehehe.....pakai kain plak tu....ha3....pertama n terakhir aku main meriam ngan member baik aku....kadang2 terpikir juga aku....macam maner aku berani main mariam buluh nie...pengaruh member la nie...
Sepanjang aku main mercun tak kiralah meriam buluh ke ....mercun buatan sendiri ke, mercun2 yang sewaktu dengannye...tak terjadi ape2..Alhamdulillah...Allah masih sayangkan hambanye ini.....

Tiada ulasan: